Leaderboard Nuffnang

Thursday, October 21, 2010

Pilot

 Check-check. Gua nak check sound je dekat sini. Nanti gua cerita habis-habisan pasal kisah hidup gua dari mula sampai sekarang. Inilah gua. Hakil Syahmi. Seriously if lu all baca blog gua nanti pasti lu all nak maki hamun gua. Ini lah gua. The Budak Jahat. Gua akan cerita dari awal persekolahan gua sehingga gua duduk di depan komputer sekarang ini. Gua akan cerita dari mana gua dilahirkan dan dekat mana gua bakal dikebumikan. Kisah hidup gua yang akan buat lu all nak muntah baca. Membuatkan lu all bertambah dosa duk kerana lu all mengutuk-gutuk gua nanti. Disamping itu gua pon nak cerita pasal kehidupan cintan-cintun gua. Kehidupan rosak gua. Kehidupan member-member seangkatan dengan gua. Segala macam la. Stay tune bersama gua. Hakil Syahmi, The Budak Jahat. Based on a true story.




3 comments:

Unknown said...

welcem ke dunia blog :)

Unknown said...

welcem ke dunia blog :)

Dilakochan said...

Mesti menarik!
Kene ikot dr awal
kesah budak jahat ni! ;p